Friday, February 15, 2008

happy ending

i was reading a fan fic... turns out to be one big angst story... so din read beyond first chap...
and the start of the story the author uses tis song...
my happy ending
it was a story abt a person who was betrayed by his lover n went into hiding...
n sometime after that... he was blamed with attempted murder which he did not do at all...
all his lover knew was that he was jealous and it was his fault...
where was the happy ending he wanted?
"My Happy Ending"
So much for my happy ending
Oh oh, oh oh, oh oh...
Let's talk this over
It's not like we're dead
Was it something I did?
Was it something You said?
Don't leave me hanging
In a city so dead
Held up so high
On such a breakable thread
You were all the things I thought I knew
And I thought we could be
[Chorus:]
You were everything, everything that I wanted
We were meant to be, supposed to be, but we lost it
And all of the memories, so close to me, just fade away
All this time you were pretending
So much for my happy ending
Oh oh, oh oh, oh oh...
You've got your dumb friends
I know what they say
They tell you I'm difficult
But so are they
But they don't know me
Do they even know you?
All the things you hide from me
All the stuff that you do
You were all the things I thought I knew
And I thought we could be
[Chorus]
It's nice to know that you were there
Thanks for acting like you cared
And making me feel like I was the only one
It's nice to know we had it all
Thanks for watching as I fall
And letting me know we were done
[Chorus x2][x2]
Oh oh, oh oh, oh oh...
So much for my happy ending
Oh oh, oh oh, oh oh...
说什么会有美好结局?
哦哦 哦哦 哦哦

谈一谈吧?
我们又不是死了.
是我做错了什么?
还是你说了什么?
告诉我,别吊我的胃口,
把我留在这么死沉的城市,
用那么细的绳子,把我吊在这么高的地方.

我以为你是我知道的全部
甚至以为我们可以成为
我以为你是我要的全部. 我想要的全部东西.
我们是注定在一起的, 应该在一起,但是我们却失去了.
而那些我们在一起的时光,那些记忆,我那么珍惜的记忆,现在已消失.
原来这些日子你一直在假装.
原来这都是我自作多情,认为会有什么好结局.
哦哦 哦哦 哦哦
你有你的笨朋友,
我知道他们都在说什么,
他们一定说我很难应付.
但我认为他们也很难应付.
因为他们不了解我.
而他们了解你吗?
你对我隐藏的一切, 你的所作所为

我以为你是我要的全部. 我想要的全部东西.
我们是注定在一起的, 应该在一起,但是我们却失去了.
而那些我们在一起的时光,那些记忆,我那么珍惜的记忆,现在已消失.
原来这些日子你一直在假装.
原来这都是我自作多情,认为会有什么好结局.
哦哦 哦哦 哦哦
知道你在那里让我放心,
谢谢你对我的关心,
以及让我以为我是唯一的
知道我们曾经拥有一切让我欣慰,
谢谢你看着我倒下
以及让我知道我们已经结束了.

我以为你是我要的全部. 我想要的全部东西.
我们是注定在一起的, 应该在一起,.但是我们却失去了.
而那些我们在一起的时光,那些记忆,我那么珍惜的记忆,现在已消失.
原来这些日子你一直在假装.
原来这都是我自作多情,认为会有什么好结局.
哦哦 哦哦 哦哦

我以为你是我要的全部. 我想要的全部东西.
我们是注定在一起的, 应该在一起,.但是我们却失去了.
而那些我们在一起的时光,那些记忆,我那么珍惜的记忆,现在已消失.
原来这些日子你一直在假装.
原来这都是我自作多情,认为会有什么好结局.
哦哦 哦哦 哦哦

哦哦 哦哦 哦哦
原来这都是我自作多情,认为会有什么好结局.
哦哦 哦哦 哦哦
love probs... i dunno a lot abt them cause i din realli noe love b4...
but i like the lyrics and the tune...
everi1 wants happy ending... but how many ppl can get that?
how many ppl can have the happily ever after ending?
how many ppl can spend their lives without tears or curses?
but life moves on... with tears and hurt we get stronger...
with time, we learn...
so smile... happy ending will come even if there are tears and hurt...
juz learn ur lesson n move on...
and one day... u will get to that happy ending u wish for.. juz keep the hope...

No comments: