Wednesday, June 28, 2006

who are you?

hi! ok, i noe i have not updated for so long when i had all the time in the world...
i am jobless and not studying in short, i'm wasting my time!!! T_T
n wat's worse i dun tink ani1 reading my blog...
well, then again it's my own fault...
i dun even rmb my blog add...
well, i noe at least wenya reading and mayb xinying

ok ok i noe i m nagging!!! but i m not ah ma lah!
i still rmb that nickname from 2 years ago mayb huant mi 4 ever?

ok i have read tsubasa bk 1 and 2 and here's a short whatever it is u call
i am so tuched and sad abt it
小狼太棒了!!!
ok, i'm going on...


a small disclaimer: i don't owe tsubasa. that's clamp's and i don't earn any profit from it...

“你是谁?”
简单的一句话,很简单的几个字,
但从她口中说出
我只感到有东西碎了
在我的胸口里,那是我的心
眼睛有点湿
感觉到有种酸酸的感觉
是要哭了吗?还是有眼泪吗?
我握着拳头,
没事没事,我对自己说,
她不会记得自己
这不是很早以前就知道的吗?
为什么要惊讶?为什么要失望?
为什么要伤心难过呢?
我强颜欢笑,微笑着说:
“我是小狼,你是小樱公主啊!”
我的目光接触到她迷惘的眼睛
看到里面的疑惑。
她什么也不记得。
我的心紧了一下。好痛!
从前那充满温柔与关心的眼神,
我再也不会见到了吧?
“小狼先生?” 她问道。
我的心又痛了!
不是说过叫名字比较亲切吗?
不是说我们是青梅竹马吗?
是啊!她都已忘了不是吗?
你还指望什么?我在心中骂自己。
有人进来了。
我悄悄离开。
我冲到大雨下。
雨水打在我身上,然后流下。
泪水也跟着从眼睛里流下。
为什么?为什么?
为什么她要忘记?
现在伤心有用吗?
哭有用吗?跑有用吗?躲有用吗?
我现在只能帮她找回其他的记忆。
这是我唯一能做的了。
就算她永远不会记的我。
只要她永远开开心心的活下去。
我已心满意足。
雨打在我身上,
我发誓,
我一定要坚强,
度过任何困难,找回她的记忆,
让她永远快乐!


so how? 小狼is so strong!!!

No comments: